424.

ligger i sängen på lakan vi fläckat ner tillsammans, med tårar som vägrat gråtas och drömmar som krossats mot sänggaveln. hade övertygat mig själv att nu var det någon annan som skulle dela sängen med mig, men här ligger jag igen med båda kuddarna, båda täckena och ett alldeles för stort tomrum.
när du sa att du ville försöka med henne igen ville jag gråta, skrika, vad som helst som skulle fylla tomrummet som med ens kramade om mitt hjärta. men jag gjorde som jag alltid gör, drog mig undan. lät tystnaden fylla rummet. sa att det var okej när du kramade mig, fast det inte alls var okej. jag tycker så mycket om dig.

och egentligen vill jag säga att lycka till med henne, mig ser du inte igen, mig behandlar man inte hur som helst. men jag vet att jag kommer vänta på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0