jag går fram och tillbaka, vet inte vart jag vill

vissa dagar stormar känslorna runt inne i kroppen som virvelvindar och man önskar att man kunde skära ut alla känslor, göra vad som helst för att slippa känna. känna något över huvud taget. men mer och mer på senaste tiden har jag hamnat i perioder av.. tomhet, helt enkelt.
jag är i en sådan period just nu. jag går omkring som en zombie och sekunderna, minuterna, timmarna och dagarna bara flyger förbi. swosch säger det så är en till dag slut och jag har inte åstadkommit mer än att ha rökt lite för många cigaretter.

och nu strävar jag efter att känna vad som helst. för jag tror faktiskt att tomheten är lite lite värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0