någon dag kommer jag hitta han som vill riva muren

jag vill skrika åt dig.
säga att du är en jävla idiot som inte kan släppa henne
som du brukade dela dagarna med.
berätta för dig om hur mitt hjärta krampar
och hur det knappt går att andas
när du
ljuger för henne om vart du är
när du egentligen ligger bredvid mig i min säng
eller när du
kallar mig för hennes namn.
jag vill skrika och slå och sparka allt vad jag har
jag vill att du ska förstå, säga förlåt och så ska allt vara bra

men istället säger jag ingenting när du frågar vad som är fel
och smäller igen dörren efter dig när du går. igen.
ut till en värld full av henne.
och jag lägger ännu en tegelsten till muren kring mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0