tårar som krossas som glasfjärilar mot asfalten

fingrar som hittat de kittligaste punkterna på varandras kroppar och inte kan sluta retas. läppar som avbryter meningar för de kan helt enkelt inte vänta. hjärtslag man känner i hela kroppen när man lägger huvudet på hans varma bröst. kroppar som viras in i täcken och inte tar sig ur sängen på hela dagen för varje centimeter isär är en mil för långt. cigaretter som delas under köksfläkten och vattenglas som välts ut på golvet men man orkar inte bry sig för man är där med honom. telefoner som ringer och ignoreras för man vill inte prata med någon annan än just den som ligger bredvid. svettiga beröringar och andetag som blir allt tyngre.
hämtpizza man delar på i sängen och hemligheter som viskas i varandras öron. jag är kär i dig som fastnar i halsen. är du kär i mig? som fastnar redan i hjärtat.
baksäten på bilar där man delar kyssar och skratt när man blir avbruten. ögon som aldrig ler så mycket som när de möter just de där ögonen. din mun som ler sneda leenden när du tittar på mig och säger att jag är fin. att det är mig du vill vara med. skämta om att jag skulle hitta en sten åt dig för att du skulle komma till mig på natten, och sedan se att du sparar den stenen i din plånbok och bär med dig den överallt.

det gör så himla ont att du vill dela dina hjärtslag med någon annan nu. jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0