397.

jag har träffat andra. de har varit bättre än dig på så många sätt. de har varit snällare, roligare och någon kanske till och med bättre på att kyssas. varje gång jag har bjudit in någon annan till min säng har jag spelat den häftiga tjejen, hon som inte bryr sig om killen går hem mitt i natten och aldrig ringer igen men som gråter så fort jag låst dörren om dem. när jag kysser dem, tar på deras nakna hud så mår jag bra för det är enda gången jag är värd någonting. någon vill ha något från mig. 
så fort de dragit på sig jeansen och kastat ett hejdå över axeln kommer ångesten. jag vill ju egentligen bara vara med dig. och jag har fått smaka på dig ännu en gång. hur kan du göra så mot mig? veta att jag skulle dö för att få dig tillbaka, och sedan bara ge mig ett litet smakprov på dina mjuka läppar, din lena rygg och ditt hår som jag alltid älskat att dra fingrarna genom. fattar du inte att det blir ännu jävla värre?

för allt du har gjort mot mig och fortfarande gör. jag hatar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0