it's like forgetting the words to your favourite song

jag har bestämt mig för att ta bort lösenordsskyddet på den här bloggen nu. jag vet inte hur det kommer sluta. kanske klarar jag inte att vara så öppen som jag vill då, och lägger till ett lösenord igen men jag har tänkt att pröva ett tag i alla fall.

mina dagar i övrigt är inget att hurra för. jag åker tidigt till jobbet och kommer hem sent på kvällen. orkar inte laga mat, orkar inte städa, orkar inte klä mig i något annat än mjuksbyxor. jag har tappat orken till absolut allt nu. det enda jag orkar är att skriva, skriva och skriva. och jag hoppas att fler av mina texter går från att vara ett utkast till att visas för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0