truly madly deeply

ligger och lyssnar på musik "från förr"
saknar mina bästa vänner,
hur lätt allt var då och hur dagarna liksom flöt på
det är en annan känsla i min kropp nu

i tonåren är allt så.. nytt
man vet inte vad som väntar
men man hänger med vart livet än tar en
för man har alltid föräldrar som fångar upp en

nu ligger jag här ensam på en fredagkväll
vet att jag har bara mig själv att ta hand om
och ingen annan tar hand om mig
det är jag som måste diska
det är jag som måste mata kaninen
det är jag som röker
det är jag som kör bil, jobbar varje dag och betalar räkningar

klart man blir less

Kommentarer
Postat av: tea

åh, visst är det så! jag vet inte hur många gånger jag önskat mig några år tillbaka till när livet var helt bekymmerslöst och mest handlade om vad man skulle leka för lekar under dagen. men snart är sommaren här och då blir det både lättare och roligare att känna andetagen där bakom revbenen.



sv: tusen tack, så glad jag blir!

2011-03-23 @ 14:32:05
URL: http://livelove.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0